ZEISS FÖR OPTIKER

ZEISS digital centrering

Upplev precision på en helt ny nivå.

Ända sedan 1992, när ZEISS blev en pionjär inom centreringssystem, har vår teknik visat vägen. Utnyttja vår kunskap och dra nytta av högre precision och ett förenklat arbetsflöde. Erbjud kunderna perfekt anpassad syn med det centreringssystem du föredrar. ZEISS digitala centreringsinstrument är fullt integrerade med journalsystem1 via ZEISS VISUCONSULT 500.

  • Förbättra din verksamhet och skapa en unik kundupplevelse
  • Perfekt anpassad syn för dina kunder
  • Erbjud kunderna exceptionell prestanda
  • ZEISS VISUFIT 1000-plattformen

    ZEISS VISUFIT 1000

    Framtiden för din verksamhet: en digital plattform och högklassig centreringslösning. Formar din framgång genom att erbjuda mycket hög precision och en unik digital upplevelse för kunden.

  • ZEISS i.Terminal 2

    Beprövad centreringslösning med patenterad teknik för konvergenskontroll för en förbättrad kundupplevelse. Mycket användarvänlig och snabb med precisa centreringsresultat.

  • ZEISS i.Terminal mobile

    ZEISS i.Terminal mobile

    Mobil, digital centreringslösning, enkel bildtagning via iPad®, intuitiv hantering och snabba centreringsresultat.

Digitaliseringen förändrar branschen.

Kunderna blir mer krävande och efterfrågar bättre service och individuella synlösningar. Det innebär att optiker måste differentiera sig. ZEISS gör det enkelt för dig genom att erbjuda kunskap och högklassiga instrument som gör att din centrering skiljer sig från mängden.

Bra service. Hög kvalitet.

Med ZEISS digitala centreringsenheter får du banbrytande teknik i din dagliga verksamhet och uppnår en ny nivå av snabbhet och bekämlighet för både dig och dina kunder. Och bäst av allt är att resultaten är ytterst precisa. På detta sätt hjälper ZEISS dig att förbättra både prestandan i kundernas glas och kvaliteten på de tjänster du erbjuder, vilket i sin tur stärker ditt goda rykte som optiker.

Erbjud kunderna exceptionell prestanda.

  • 43%

    av kunderna efterfrågar bättre naturlig syn, ögonhälsa och en individuellt anpassad behandling.2

  • 69%

    av patienterna skulle föredra att gå till en mottagning som använder digital rådgivningsteknik jämfört med en som använder en vanlig tjänst.3

  • 1

    Kontakta din försäljningsrepresentant för en lista över integrerade journalsystem.

  • 2

    Carl Zeiss Vision, internationell studie om konsumentbeteende och digital kommunikation, januari 2016, n=17.264

  • 3

    Carl Zeiss Vision, internationell marknadsforskning om konsumenter, oktober 2017, n=900